مشکلات لباسشویی و تعمیرات آن

متخصصین alofix آماده تعمیر لباسشویی شما
لباسشویی نیز همانند تمامی ماشین های دیگر به مراقبت احتیاج دارد و گاها نیز دچار مشکل می گردد. آنچه در این زمان بسیار مهم است، سپردن لباسشویی به تعمیرکار متخصص است که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط عملکرد باکیفیت خود باشد. این امر خصوصا برای لباسشویی های برند خارجی مصداق می یابد که ریسک خسارت آنها بسیار بالا است.

alofix با بیش از صدها متخصص تعمیرات لباسشویی، بیش از هزاران مورد تعمیرات لباسشویی را در کارنامه خود دارد. متخصصین مجرب ما در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی خدمات خود را در سریعترین زمان و برطبق اصول استاندارد تعمیرات لباسشویی برای تمامی برندها، مدلها و ظرفیت های لباسشویی ارائه می نمایند. کیفیت خدمات ارائه شده با ارائه گارانتی معتبر محرز می گردد و علاوه بر آن، تمامی نگرانی های شما با بیمه دستگاه در طول تعمیرات آن برطرف می گردد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی
اگر لباسشویی نمی چرخد، روشن نمی شود، خشک نمی کند، آبریزش یا نشتی دارد و درب آن باز یا بسته نمی شود، alofix برای رفع مشکل دستگاه تان قادر به کمک به شماست. برخی از مشکلات پیش آمده ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند، به طوری که شخصا از عهده آن برآیید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاری با دانش و تجربه فنی بالا می باشد.

متخصصین alofix قادر به رفع هرگونه مشکل پیش آمده برای لباسشویی شما هستند. بنابراین مرتبه بعدی که لباسشویی شما در اواسط شستشو متوقف می شود یا ناگهان خاموش می شود، آبگیری نمی کند یا بیش از حد آبگیری می کند، تخلیه نمی کند و یا سر و صدای بلندی دارد، کافیست با ما تماس بگیرید تا در همان روز و یا روز بعد در منزل شما باشیم.

alofix قطعات لباسشویی را تعمیر می کند؟
اولویت متخصصین ما تعمیر قطعات دستگاه شماست تا در هزینه ها صرفه جویی شود. در صورتی که به تشخیص تکنسین، قطعه مورد نظر نیازمند تعویض باشد، تهیه قطعات ارجینال از مراکز مجاز توسط تکنسین و به کمک ما انجام می گیرد و سپس بر طبق استاندارد بر روی دستگاه شما نصب می گردد.

برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار لباسشویی alofix تعمیر/ تعویض می گردد:

کار نکردن ماشین لباسشویی چیست؟

بی شک این مشکل برای خیلی از دوستان عزیز پیش آمده است که ماشین لباسشویی کار نمی کند و یا حتی روشن نمی شود. یا ممکن است روشن باشد ولی لباس ها را اصلا نشورد.

ماشین لباسشویی به دلایل زیر ممکن است کار نکند:

  • خرابی تایمر
  • خرابی پنل دیسپلی و دکمه های پنل
  • برد الکترونیکی اصلی
  • معیوب بودن فیوز حرارتی
  • برق اصلی
  • سوئیچ درب ماشین لباسشویی
  • سیم برق دستگاه

 

زمانی که تایمر ماشین لباسشویی خراب باشد دستگاه نمی تواند بر روی برنامه انتخابی حرکت کند و موتور ماشین لباسشویی توانایی حرکت را نخواهد داشت.

برای حل مشکل لازم است که تکنیسین تعمیر ماشین لباسشویی دستگاه را بررسی نماید و در صورت نیاز تایمر را تعمیر یا نمونه جدید را نصب کند.

خرابی برد الکترونیکی اصلی

از اصلی ترین موارد مربوط به کار نکردن ماشین لباسشویی، خرابی برد الکترونیکی اصلی دستگاه می باشد.

برای بررسی برد الکترونیکی لازم است که برد الکترونیکی ابتدا از دستگاه جدا شود و سپس بررسی شود.

اگر برد الکترونیکی ایراد داشته باشد در مرحله اول اقدام به تعمیر آن میکنیم. اگر مشکل به حدی جدی بود که قابل تعمیر نباشد لازم است برد الکترونیکی تعویض شود.

برق اصلی

اگر ماشین لباسشویی کلا روشن نمی شود و برقی در دستگاه نیست لازم است که برق اصلی ورودی منزل را بررسی نماید.

بهتر است دستگاه را بدون محافظ برق تست کنید. اگر برق منزل درست باشد اما دستگاه روشن نشد باید حتما

اگر مشاهده تکنیسین تعمیرات لباسشویی دستگاه را بررسی نماید.

توجه!

کردید موقع کار کردن ماشین لباسشویی کابل برق خیلی داغ می کند پیشنهاد می کنیم حتما کابل را تعویض کنید..

 

 

blog (28)

blog (26)